I Jornades científiques “De l'autogovern valencià en la memòria col•lectiva al dret civil valencià i el nostre ancoratge col•lectiu i singular en la globalització”
PROGRAMA
10.30 hores. Inauguració institucional de les Jornades.
11.30 hores. Conferència. Dr. D. Vicent Baydal Sala, Professor d'Història del Dret de la UJI. "Des de la fundació del Regne de València fins al Decret de Nova Planta.
12h.00' Pausa.
12.30' Conferència. Dr. D. Sergio Villamarín Gómez, Professor d'Història del Dret. Universitat de València. "Des de l'Espanya dels Borbons fins a l'Estatut nonat de la Segona República".
13h 00' Conferència. Dr. D. Javier Palao Gil. Professor d'Historia del Dret y Degá de la Facultat de Dret. Universitat de València. Director de la Cátedra de Dret Civil Valenciá. "La transició espanyola i la reivindicació del poble valencià de la seua autonomia política".
Presentacions: Dra. Dª. Nuria Martínez Sanchis, Dra. Dª. María José Salar Sotillos i Dra. Dª. Pilar M. Estellés Peralta.
Condueix i modera la sessió: Dra. Dª. Pilar M. Estellés Peralta, Directora Jornades i Directora Departament Dret Privat.
ORGANIZA
Departamento de Derecho Privado de la UCV.
COLABORA
Conselleria de Participación, Transparencia, Cooperación y Calidad Democrática.
LUGAR
Campus de Valencia-San Juan y San Vicente (C/ Jorge Juan, 18).
251