Comparte esta página en

Itinerari de Mestre de valencià

Diploma Universitari en Coneixement i Didàctica del Valencià
Curs 2016/17

Places esgotades

Nuevos alumnos

Teléfono de atención
96 192 75 90
Oficinas de atención

Durante el mes de septiembre, los viernes por la tarde nuestras oficinas estarán cerradas

Oficina Plaza Almoina (frente Arzobispado)
Pl. Almoina, nº 3 - 46001 Valencia
Horario: De 10 a 13:30 horas y de 16 a 19 horas

Godella 
c/ Sagrado Corazón, nº 5
De 10:00 a 13:30 / 16:00 a 19:00
Viernes tarde cerrado.

Alzira
c/ Adrián Campos Suñer, nº 6
Lunes, martes y jueves de 10,00 a 13,30 hs y de 16,00 a 19,00hs.
Viernes, de 10,00 a 13,30 hs.

Xàtiva
C/ Cami Fàbrica de Paper, S/N
Miércoles de 10,00 a 13,30 hs y de 16,00 a 19,00hs

Procés de matrícula

INSCRIPCIÓ A PARTIR DE L’1 DE SETEMBRE DE 2016. Places limitades  

Per a poder inscriure-vos a través de la web, escriviu el vostre NIF al formulari inferior (abans d'omplir el qüestionari, per favor, llegiu detingudament tota la informació).

PROCÉS DE RESERVA DE PLAÇA EN EL DIPLOMA DE MESTRE DE VALENCIÀ (curs 2016-2017)

I . L'alumnat que realitze la inscripció/reserva a través de la web, ÚNICAMENT podrà realitzar el pagament de la reserva a través de TPV Virtual. Una vegada efectuat el pagament d'aquesta, l'alumnat rebrà un missatge al seu correu electrònic, confirmant la reserva/matrícula corresponent.

A més a més, en este correu, l'alumnat rebrà les claus per a poder fer-se la fotografia digital en les cabines disposades a les seus de la UCV durant el mes de setembre de 2016.

Una vegada finalitzat el procés de matrícula on line, l'alumnat haurà de remetre en un sobre per correu certificat, abans de DIVENDRES 30 de setembre de 2016 , a l'adreça:

SECRETARIA (SEU GODELLA)
ITINERARIS DE VALENCIÀ
C/ Sacre Cor, núm. 5. 46110 Godella (València)
la documentació següent:

  • Fotocòpia compulsada del Títol Universitari o del dipòsit del Títol.
  • Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia compulsada Certificat de Capacitació Lingüística.
  • "Orde de Domiciliación de Adeudo Directo SEPA Direct Debit Mandate. Una vegada matriculat  alumnat aquest haurà de fer arribar aquesta orde de domiciliació de pagament a Secretaria seguint una de les següents possibilitats: En qualsevol dels casos cal emplenar tot el document.
    • a) Imprimint l'orde SEPA; signar-la (ha de signar necessàriament el titular del compte corrent així com l'estudiant. En el cas que el titular i l'estudiant siga el mateix, caldrà signar dues vegades); escanejar-la i pujar-la a través de la Intranet.
    • b) Imprimint l'orde SEPA; signar-la (ha de signar necessàriament el titular del compte corrent així com l'estudiant. En el cas que el titular i l'estudiant siga el mateix, caldrà signar dues vegades); escanejar-la creant un PDF i enviar-lo a mandato@ucv.es
    • c) Imprimint l'orde SEPA; signar-la (ha de signar necessàriament el titular del compte corrent així com l'estudiant. En el cas que el titular i l'estudiant siga el mateix, caldrà signar dues vegades) i enviar-la per correu certificat amb la resta de documentació
  • Si és el cas, fotocòpia compulsada del Valencià Nivell C2 (Superior).

II. L'alumnat que desitge acudir a les Oficines de Nous Alumnes, podrà realitzar la inscripció/reserva a partir de l’1 de setembre de 2016 a les oficines següents:

  • Oficina de Nous Alumnes C/ Sacre Cor, núm. 5 (Godella)
  • Oficina de Nous Alumnes Plaça l'Almoina, núm. 3 (València)
  • Oficina de Nous Alumnes C/ Adrián Campos Súñer, núm. 6 (Alzira) Dilluns, dimarts i dijous.
  • Oficina de Nous Alumnes Camí Fàbrica de Paper s/n (Xàtiva) Dimecres i Divendres

A) Pagament amb targeta.

Personant-se en les Oficines de Nous Alumnes anteriorment indicades.

B) Pagament en efectiu.

Personant-se en les Oficines de Nous Alumnes anteriorment indicades

Consideracions a tindre en compte:

  • Les places aniran cobrint-se per estricte ordre de pagament.
  • La reserva no serà efectiva fins que la Universitat no tinga constància del pagament (200€).
  • Esta quantitat es descomptarà de l'import total matriculat i, una vegada confirmada la plaça i realitzat el pagament oportú, com que la plaça ha estat ocupada, no es realitzarà cap reintegrament
  • Una vegada la Universitat reba la confirmació del pagament (200 €), l'interessat/da rebrà un e-mail el qual confirmarà la plaça i, posteriorment, podrà procedir a realitzar la matrícula on line.

NOTA IMPORTANT: Recordeu que, si  voleu  formalitzar la reserva/matrícula a l'Oficina de Nous Alumnes,  necessàriament cal lliurar la documentació sol·licitada a l'apartat anterior (Apartat 1). En cas contrari, no podreu formalitzar la reserva/matrícula.